Worldline verlengt sponsoring Lilian de Geus
Worldline, de Europese marktleider in betalingsverkeer, maakt aan de vooravond van het Europees Kampioenschap iQFOiL bekend ook komend seizoen windfoiler Lilian de Geus te ondersteunen in haar sportieve ambities. De 30-jarige tweevoudig olympiër is op weg naar haar derde Olympische Spelen.
De Geus: “Er is een hoop veranderd sinds mijn eerste contract met Worldline in 2019 maar de match is actueler dan ooit. We willen allebei de beste zijn en we werken beide keihard aan het realiseren van onze doelstellingen. En de ontwikkelingen volgen zich in een hoog tempo op voor zowel Wordline als in mijn sport. Waar we sinds dit seizoen met de iQFOiL plank boven het water in plaats van door het water zweven.”
“ In onze samenwerking is het mooi om Worldline aan de ene kant een stuk zichtbaarheid te kunnen geven en tegelijkertijd ook inspiratie te kunnen brengen en zelf een kijkje te krijgen hoe het binnen zo’n onderneming eraan toe gaat.”
Over Lilian de Geus
Is tweevoudig olympiër en drievoudig wereldkampioen windsurfen op de RS:X plank. De Geus is onderdeel van Team Allianz, het topsportprogramma van het Watersportverbond. Met het oog op de Olympische Spelen van Parijs heeft De Geus afgelopen winter haar RS:X plank ingeruild voor de snellere en spectaculairdere iQFOiL plank. Van dinsdag 17 tot en met zondag 22 mei vaart De Geus haar Europees Kampioenschap op het Italiaanse Gardameer.
Over Worldline
Succesvol verkopen begint bij het bieden van de juiste betaalmogelijkheden. Met ruim 40 jaar ervaring is
Worldline de Europese marktleider in betaaloplossingen, zowel online als betaalautomaten. Worldline levert innovatieve betaaldiensten, waarmee jouw klanten veilig en gemakkelijk op de door hen gewenste manier laat betalen.
Ondernemers richten zich in toenemende mate op het optimaliseren van de gehele beleving. Eenvoud, efficiëntie en veiligheid zijn hierbij noodzakelijk, zowel in de winkel, horecaconcept als in de webshop. Worldline Merchant Services heeft oplossingen voor de volledige waardeketen, online en in de winkel, door een omnichannel benadering.







